• +30.25410.70041

ONLINE ΑΓΟΡΕΣ- FAKE SHOPS

ONLINE ΑΓΟΡΕΣ- FAKE SHOPS

Οι αγορές μέσω διαδικτύου έχουν γίνει πλέον μέρος της ζωής μας. Η βασικοί λόγοι είναι η ευκολία και η άνεση που παρέχει το διαδίκτυο  χωρίς τους περιορισμούς του ωραρίου των καταστημάτων καθώς επίσης οι συχνά χαμηλότερες τιμές. Ειδικά την περίοδο των Χριστουγέννων οι διαδικτυακή αγορά ακμάζει. Δυστυχώς οι αγορές μέσω Internet εγκυμονούν πολλούς κινδύνους.

Τα διαδικτυακά καταστήματα (Online-Shops) προσφέρουν πέραν της ευρύτατης γκάμας των προϊόντων τους και ευκολίες πληρωμής για σχεδόν όλους τους καταναλωτές. Όμως πίσω από την βιτρίνα του διαδικτύου συχνά κρύβονται απατεώνες, που με τα λεγόμενα Fake-Shops (ψεύτικα Online-καταστήματα) επιχειρούν να εξαπατήσουν τους υποψήφιους πελάτες / αγοραστές.

Τα ψεύτικα καταστήματα «Fake-Shops» δεν είναι εύκολα αναγνωρίσιμα. Συχνά οι επιτήδειοι αντιγράφουν αληθινά Online-Shops και πετυχαίνουν με τον τρόπο αυτό να μοιάζουν αξιόπιστα και σοβαρά. Αλλάζοντας τα στοιχεία της επιχείρησης και προσφέροντας προϊόντα σε τιμές εξωπραγματικά φτηνές καταφέρνουν και προσελκύουν εύκολα το αγοραστικό κοινό.

Δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να προστατευτείτε πλήρως, όμως υπάρχουν ορισμένα πράγματα τα οποία θα πρέπει να προσέξετε προκειμένου να αποφύγετε την εις βάρος σας απάτη

Ορισμένες συμβουλές προκειμένου να αποφύγετε ή έστω να περιορίσετε τον κίνδυνο:

1. Διαβάστε προσεκτικά τις αξιολογήσεις των πελατών της επιχείρησης. Το γεγονός ότι δεν υπάρχουν αξιολογήσεις, ή οι αρνητικές αξιολογήσεις είναι ελάχιστες, δεν μιλά από μόνο του υπέρ του προϊόντος.

2. Αναζητήστε πληροφορίες για το κατάστημα μέσω διαδικτύου. Εφόσον πρόκειται για ψεύτικο κατάστημα, το πιθανότερο είναι να βρείτε διαμαρτυρίες και παράπονα άλλων πελατών.

3. Μάθετε πότε ξεκίνησε να λειτουργεί το διαδικτυακό κατάστημα. Ένα κατάστημα που έχει τεθεί σε λειτουργία προ ετών κατά κανόνα είναι πιο αξιόπιστο από ένα άλλο που άρχισε να λειτουργεί πριν από ελάχιστους μήνες.

4. Ελέγξτε τους τρόπους πληρωμής που προσφέρει το συγκεκριμένο κατάστημα.  Αντικαταβολή, πιστωτική κάρτα,   χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα, κατάθεση χρημάτων σε λογαριασμό, πληρωμή με υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών (π.χ. PayPal, Viva Payments κ.λ.π.).  Επιλέξτε προσεκτικά τον τρόπο πληρωμής που σας εξυπηρετεί. Η πληρωμή με αντικαταβολή προτείνεται κατά κανόνα, αφού πληρώνετε με μετρητά μόλις λάβετε το προϊόν.

5. Μη χρησιμοποιείτε ανώνυμες υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών!  Μια καλή εναλλακτική λύση είναι η χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικών πληρωμών. Συχνά οι εταιρείες αυτές προσφέρουν και την υπηρεσία προστασία αγοραστού.

6. Ελέγξτε προσεκτικά τα στοιχεία της επιχείρησης. Προσοχή όμως, διότι τα στοιχεία δύναται να είναι ψεύτικα. Αλλοδαπές διευθύνσεις και  τραπεζικοί σύνδεσμοι θα πρέπει να αντιμετωπιστούν με καχυποψία.

7. Επιχειρήστε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά. Αξιόπιστα Online-Shops κατά κανόνα διαθέτουν τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Τι πρέπει να κάνετε αν πέσετε θύμα εξαπάτησης;

8. Ενημερώστε άμεσα την τράπεζά σας και προσπαθείστε να αντιστρέψετε την πληρωμή.

9. Συγκεντρώστε όλα τα αποδεικτικά στοιχεία της διαδικτυακής συναλλαγής. Επιβεβαίωση αγοράς, ηλεκτρονικά μηνύματα, περιγραφές προϊόντων, αποθήκευση εικόνων οθόνης, τηλεφωνικούς αριθμού κλπ.

10. Καταθέστε ΑΜΕΣΑ μήνυση.

Καλέστε μας
Χάρτης